نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از عدم استانداردسازی سوخت لازم برای نیروگاهها توسط وزارت نفت از رئیس جمهور خواست تا نسبت به قطع مازوت در نیروگاه شازند اقدام کند.
یکشنبه، ۴ دی ماه، ۱۴۰۱
نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل مازوت سوزی نیروگاه شازند برطرف شود،گفت: واحدهای تولیدی استان اراک به ویژه آذرآب و هپکو مشکلات جدی دارند.
سه شنبه، ۳۰ آذر ماه، ۱۴۰۰
نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر مازوت سوزی در نیروگاه شازند اراک بر روی آلودگی هوا خواستار توقف سریع این موضوع شد.
شنبه، ۲۹ آبان ماه، ۱۴۰۰